Komerční banka / Interaktivní panely

Zadání

Cílem projektu byla podpora produktu Lady karta Komerční banky v nejvýznamnějších obchodních centrech v ČR v období konání nákupního víkendu Dny Marianne, se kterým se Lady Karta dlouhodobě spojuje.

Co jsme vymysleli?

V nákupních centrech, se kterými spolupracujeme (např. OC Nový Smíchov, Arkády Pankrác,…), jsme umístili interaktivní digitální panel s herní aplikací Lady Karta. Panely interaktivně reagovaly na přítomnost návštěvnic obchodního centra a zákaznice si tak mohly virtuálně vyzkoušet různé modely, které na sobě viděly oblečené ve virtuálním zrcadle na reklamním panelu (obrazovce). Zákaznice, které si po výzvě stáhly do chytrého telefonu QR kód získaly na památku fotografii a mohly se přihlásit do soutěže o ceny. Projekt jsme realizovali ve spolupráci s klientem Komerční Bankou, mediální agenturou OMD a naším dlouholetým partnerem POS Digital.

Co jsme vymysleli?

Engagement návštěvnic obchodních center, zvýšené povědomí o produktu Lady Karta v nákupní sezóně a vznik databáze potenciálních klientek, které byly následně telefonicky kontaktovány s nabídkou kreditní karty.