Samson / Full service

Zadání

Cílem naší práce pro značku Samson bylo její oživení a přiblížení mladší cílové skupině. Dostali jsme za úkol představit nové ovocné příchutě a podílet se na zvýšení hodnoty značky Samson. Našim úkolem bylo nastavení marketingové strategie, řízení mediální komunikace a kompletní marketingová podpora značky.

Co jsme vymysleli?

Realizovali jsme kampaně v TV, OOH a na vlastních médiích v gastronomických zařízeních a obchodních centrech. Připravili jsme sérii eventů, které se konaly na hudebních festivalech, koupalištích a dalších místech s vysokým výskytem cílové skupiny. Zvláštní pozornost jsme věnovali on-trade provozovnám formou promotion a motivovali jsme také majitele podniků.

Co jsme vymysleli?

Přesně cílenou ATL a BTL komunikací jsme docílili 7% nárůst prodejů a zlepšení zalistování v maloobchodní síti. V kvalitativním vnímání jsme posunuli značku Samson blíže mladé cílové skupině pijáků piva. Podpořili jsme prodeje v on-trade provozovnách průměrně o 5-30% dle lokality.