Rámečku, rámečku řekni: Čí reklama v zemi zdejší je nejefektivnější?

2. 1. 2020 / Nikol Pavlíčková

S reklamou se setkáváme každý den, většina z nich ale naši pozornost neupoutá na dlouho. Ať už vyhřátým autem nebo přecpaným MHD, do práce i z práce každý den s největší pravděpodobností jezdíte ve stejný čas a po stejné trase. Všimli jste si, že zastávce autobusu zase kraluje nová CLV reklama? Oslovil vás billboard, který na vás mával těsně u sjezdu ze silnice? Ne? Je to jasné. Reklamy na nás v současnosti míří tolik, že vůči ní začínáme být pomalu ale jistě rezistentní. Co kdyby ale byla reklama umístěna na místech, kde se člověk zastavit prostě musí?

Orámovaná prezentace

Řeč je o rámečcích. Že vám to nic neříká? Jedná se o reklamní plochy, kterým věnujeme pozornost, ať chceme, nebo ne. Například v lékařských ordinacích. Snad každý z nás zažil to nekonečné čekání, hodinu, dvě a možná i tři sedíte v čekárně lékařské ordinace a uděláte skutečně cokoli, abyste se alespoň na vteřinu zabavili. Než na vás přijde řada, přečtete všechny magazíny, odborné brožury, letáčky o novém očkování pro kojence a zrak upřete dokonce i na rámečky s reklamou. A ne jednou.

Dalším místem, které vás donutí hledět opakovaně na reklamní plochu je bezesporu fitcentrum. Ještě než začnete potit svůj nadstandardní kalorický příjem, musíte se převléknout a věci si odložit do skříňky – a v té bude umístěná reklama. Jejímu přečtení se tak neubráníte před sportovním výkonem ani po něm.


Perfektní umístění

Přemýšlíte, jak na ženy? Tedy jak v rámci reklamního marketingu oslovit ženy? Není to moc složité. Tráví spoustu času u zrcadla, zvlášť když běhají celé dny po nákupech. To si pak musejí zkontrolovat make-up, upravit vlasy, opláchnout ruce. Během toho jim nedá si nevšimnout reklamy důmyslně umístěné na zrcadle.

To na muže si u zrcadla dvakrát nepřijdete. Ať už se ale pustí do jakékoli aktivity, dříve či později zamíří na toalety. A takovou reklamu umístěnou v úrovni očí nad pisoáry, tu prostě nelze přehlédnout.

Nepochybně vás napadne, proč v dnešní moderní době raději neinvestovat do online reklamy. Bez ní si dnes neumíme snad ani představit jakoukoli webovou stránku, online magazín nebo blog. A to je její největší problém. Je jí všude příliš a lidé ji dnes přehlíží stejně tak, jako pověstné billboardy u silnic. Tak proč raději neinvestovat do inzerce tam, kde skutečně zaujme?


Investujte do offlinu

Ve Face Up máme k dispozici vlastní síť reklamních ploch po celé České republice. Čítá téměř 3000 kusů reklamních rámečků v různých velikostech. Jejich využití je typické pro outdoorovou reklamu, které jsou lidé vystaveni delší časový úsek. Reklama v rámečcích dává inzerentům možnost daleko přesněji zasáhnout cílovou skupinu. Do rámečků v lékařských ordinacích umístíte reklamu na zdravotnické potřeby a léčiva, naopak ve fitness centrech můžete inzerovat například doplňky stravy, sportovní potřeby a oblečení či jiné produkty slučující se zdravým životním stylem.

Potencionální zákazníky navíc oslovíte na místech, kde nejsou zavaleni další reklamou a navíc mají dostatečnou příležitost si reklamu pořádně prohlédnout. Vybírat můžete ze širokého portfolia segmentů, které máme k dispozici. Je libo rámečky v čekárnách praktických či odborných lékařů, na chodbách základních, středních i vysokých škol, v šatnách fitness center, na toaletách v restauracích nebo v podzemních garážích obchodního centra? Všechny máme a jsou vám plně k dispozici.


A to se vyplatí

A protože máme nový rok. A protože je dneska krásně. A protože se tak hezky usmíváte. Máme pro vás speciální nabídku. Když se nám ozvete hned, získáte nejen rámečky za naše last minute ceny, ale také zajímavou slevu na vaši první objednávku. Proto neváhejte a volejte. Tato exkluzivní nabídka je omezená a volné rámečky mizí závratnou rychlostí. Garantujeme, že teď už si svoji reklamu za rámeček rozhodně dáte!